wtorek, 31 stycznia 2012

...

Cześć Kochane!
Ostatnio zaczęłam zastanawiać się jaki będzie następny teledysk Katy. Ja obstawiam na 'Who am I living for' albo 'Hummingbird heartbeat'. A Wy? ;) .
Przez ostatni tydzień byłam w górach i nam tylko VIVA odbierała w telewizji i muszę przyznać *fanfary* że Katy leci na VIVIE wieeeeele razy częściej niż gaga! :D *tak, wiem, że niby jest akcja Stop the war between KatyCats and LittleMonsters, ale ja tego nie uznaje ;p*. Bo Katy leci zarówno TOTGA jak i TGIF, w porywach do Firework [ i lecą co jakieś max. 30 minut], a Stefci leci albo Marry The Ngight albo Born This Way, co jakieś 2 godziny (wszystko zależy od listy).
Jak Wam minęły ferie? :)



meoow! :*

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

troszku się spóźnię , ale fajnie mi mineły , bardzo pozytywnie ^^ no bosko po prostu ; >
aj , aj , Katy , ty na Vivie graj ! ; )
hah ; > . **