wtorek, 29 stycznia 2013

Wywiad z KatyCat! :)


  • Pamiętacie Przemka i jego Minecraftową Katy? (KLIK) W ramach projektu 'Wywiad z KatyCat' porozmawiałam z Przemkiem na różne tematy i przygotowaliśmy dla Was wywiad, hope you enjoy :)

    Nazywam się Przemek. Mam 16 lat (tak dokładnie to mam 4 lata, bo urodziłem się 29 lutego :D). Chodzę do I klasy w Liceum Ogólnokształcącym w Wisznicach. Interesuje się muzyką, piłką nożną i motoryzacją.

    KatyPerryIsMyDrug: Jak długo jesteś fanem Katy?
    Przemek: Od 2010 roku. Było to wtedy, gry kolega podrzucił mi kilka plakatów z piłkarzami i przypadkowo znalazł się tam plakat Katy. Od razu mi się spodobała.
    KPIMD: Co robisz w wolnym czasie?
    P: W wolnym czasie lubię posłuchać muzyki i pograć w piłkę.
    KPIMD:  Jak myślisz, czy Ciebie i Katy łączą jakieś cechy ?
    P: Cechą która łączy mnie i Katy jest na pewno to że lubimy koty. Sam mam ich 2. Jeden to Maurycy a drugi Samson 
    KPIMD: Twoja ulubiona piosenka Katy to?
    P: Pytanie o ulubioną piosenkę jest trudne. Wszystkie są świetne i ciężko wybrać "tą jedną", jednak wybiorę E.T., Part of Me i Thinking of You.
    KPIMD: Jest jakaś piosenka Katy z którą się utożsamiasz? Jak tak, to dlaczego?
    P: Piosenka Katy, z którą się utożsamiam jest na pewno Firework. Opowiada o tym, że każdy ma jakieś swoje słabości i nie jest idealny.
    KPIMD: Kogo oprócz Katy lubisz słuchać?
    P: Oprócz Katy Perry słucham Snoop Dogga, Davida Guetty i Pitbulla.
    KPIMD: Jesteś chłopakiem-fanem Katy. Czy w szkole koledzy robią sobie z ciebie z tego powodu jaja? Jak sobie z tym radzisz?
    P: Z powodu że jestem KatyCat nie miałem większych problemów. Koledzy w szkole pytają mnie "Dlaczego Katy Perry?" Ja odpowiadam, że za wielki talent, piękny głos, poczucie humoru i w ogóle za wszystko co robi. Że jest piękna nie muszę dodawać.
    KPIMD: Jak myślisz, jaka będzie nowa płyta Katy?
    P: Myślę, że na nowej płycie Katy nie zabraknie tej energii, która była w Part of Me, ciekawych teledysków jak E.T. lub Wide Awake i przykładów takich jak z The One That Got Away.


    _______

    KOCHANI, PRZYPOMINAM WAM O KONKURSIE Z POPRZEDNIEJ NOTKI! :) MOŻECIE SIĘ ZGŁASZAĆ CAŁY CZAS :D
    _____

    serdecznie Was zapraszam na http://katyperryfans.bloa.pl/ blog jest naprawdę godny polecenia - bardzo przyjemnie się go czyta, notki są ciekawe a autorka jest bardzo sympatyczna :)

Brak komentarzy: