poniedziałek, 4 lutego 2013

Moje przemyślenia : Słowa- Klucze w Hummingbird Heartbeat

Zbierałam się już od dłuższego czasu, żeby moje wszystkie notatki z telefony, komputera, zeszytu zebrać
w jedno wspólne "COŚ". Być może w końcu mi się to udało. Oto efekty jednych, z moich dotąd niespisanych przemyśleń:

Dajesz mi bicie serca kolibra.

Jak zapewne wiecie serducho kolibra bije najszybciej na świecie. Nie będę tutaj wyszczególniała budowy anatomicznej jego komór, przedsionków i innych pierdół. Więc tak. Bardzo szybko. Można to zrozumieć jak dawać komuś wielką, szaloną miłość- tzn. serce pika jak oszalałe, wybucha, rozrywa się na strzępy
i w końcu trup!!!!! DA BUM TSSS. No oczywiście żartuje z tym rozrywaniem i wgl :D
You make me feel like I'm losing my virginity
Każdy wie, że "first time" to chwila ważna dla każdego. "Za każdym razem gdy mnie dotykasz"- Taka mała rzecz, zwykły, codzienny dotyk, a sprawia, że czuje się tak wyjątkowa. Jak to się mówi "Mała rzecz, a cieszy".
Codziennie odkrywam się na nowo.
I'll make you bloom like a flower that you've never seen
Under the sun we are one buzzing energy
Let's pollinate to create a family tree
This evolution with you comes naturally
Przy Tobie rozkwitam. Jak najwspanialszy, niesamowity, jedyny na świecie kwiat.
Napawasz mnie energią (energią psychiczną, a nie adenozynotrójfosforan, który po pęknięciu wiązań energetycznych odłączeniu jednej grupy fosforanowej przekształca się w adenozynodifosforan i energię :D ) . Dajesz siłę do życia. Przy Tobie jestem naturalna. Nie muszę nikogo udawać.
Spread my wings and make me fly
The taste of your honey is so sweet
When you give me the hummingbird heartbeat
Rozwiń moje skrzydła i spraw bym poleciała <3 Musze przyznać, że nawet ja po usłyszeniu tego cytatu się popłakałam. Nie coś, że ze mnie beksa, ale jak tu kurcze nie płakać, kiedy Katy śpiewa coś TAKIEGO?!
HONEY- nie chodzi tu o naszą polską Honoratkę. Miód- coś słodkiego, pysznego. W ujęciu piosenki chodziło pewnie o pocieszenie, komplementy, wsparcie, wiarę w nasze możliwości.
You keep me alive and keep me coming back
I see the sun rise in your eyes, your eyes
We've got a future full of blue skies, blue skies
Trzymasz mnie przy życiu i sprawiasz, że ciągle do Ciebie wracam.
Słońce wschodzi w Twoich oczach- nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie, bo wtedy nie byłoby dla mnie takiej cudownej chwili jak wschód słońca. Nawet ta codzienna rzecz nie istniałaby. Nic nie byłoby takie jak powinno. Mamy przed sobą przyszłość pełną niebieskiego nieba. Razem będzie nam jak w niebie.




Maybe it's CLOUD 9?
sijusun
-ANn

Brak komentarzy: