czwartek, 11 sierpnia 2011

Katy Perry o Lady Gadze, Katy i Rihanna

W jednym z wywiadów Katy została poproszona o wyrażenie się na temat wtedy najnowszego teledysku GaGi, tj. Alejandro. Stwierdziła, że "Wykorzystywanie bluźnierstwa do celów rozrywkowych jest tak samo zabawne jak żarty o pierdzeniu". Od dawna wiadomo, że Katy i Joanne się nie lubią, GaGa kiedyś oskarżyła Katy o fałszywość, ale nie wgłębiałam się w tą historię, więc nie wiem o co dokładnie im poszło.

Najlepszą przyjaciółką Katy jest Rihanna. Dziewczyny jeżdżą razem na wakacje, ciągle dzwonią do siebie, wspierają się w trudnych chwilach.











Może wiecie, może nie - Katy kiedyś przyjaźniła się z Ke$hą. Wystąpiła ona nawet w teledysku do 'I kissed a girl' ! Jednak gdy Ke$ha też została gwiazdą, przyjaźń wygasła. 

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie wiedziałam, że Lady Gaga i Katy się tak nie lubią :< szkoda, bo to moje ulubione piosenkarki :c Poza tym blog super !

FankaEminema pisze...

fajny ten twój blog ;) (to ja FankaEminema z gliterów ;) )

PoisonedApple. pisze...

wow.. ale super blog. PoisonedApple.

Anonimowy pisze...

Śliczny blog!!!!!:*****super!

Magiczna325 pisze...

nie zauważyłam Ke$hy w teledysku Katy. Masz fajnego bloga. Oby szło ci tak dalej.(jestem z gliterów Magiczna325)

Anonimowy pisze...

śliczny blog ; ) (dexter)

Anonimowy pisze...

, fajnie że RiRi i Katy się lubią . A tak wg to zaje***** bloog . ! minoority

Anonimowy pisze...

oo nie wiedziałam że się z ke$hą przyjażniła .



ania38555

Anonimowy pisze...

Szkoda że się nie lubią : ( Śliczny nagłówek , czekam na więcej postów - Inest

Anonimowy pisze...

Nie lubię Gagi ; >
Katy lepsza ; )
no i Rihanna też jest spoczkoO ^^

Unknown pisze...

Świetny Blog , Uwielbiam Katy a Gagi nieee;) Ale blogg superrr .!!!!!

living life pisze...

Riri i Katy do siebie pasują. Obie szalone! Tylko, że teledyski Riri raczek emanują sexem, a Katy woli ukazywac je jako krótkie historie ^^

Anonimowy pisze...

Uwielbiam przyjaźń Katy i Rihanny, widać że są sobie bliskie.
@siemaJus