środa, 10 sierpnia 2011

Włosy Katy.

Katy Perry wielokrotnie zmieniała kolor włosów. Jest naturalną blondynką, potem pofarbowała się na czarno. Czarny miała najdłuzej. Ostatnio (przez krótki czas) miała rude włosy, teraz powróciła do swojego blondu. Perry jest miłosniczką peruk (ja zresztą też), tyle że Katy ma w swojej kolekcji ponad 200 peruk, a ja 3 ; D.









 Uwielbiam to ostatnie zdjęcie <3. Mam je na tapecie w telefonie ^^.
 W celu powiększenia zdjęcia, wystarczy kliknąć na dane zdjęcie :)
Głosujcie w ankiecie, która znajduje się po prawej stronie bloga =) 
Piosenka, która zdobędzie najwięcej głosów będzie opisana w notce =D.

Papa, miłej środy :) 
 



16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

super blog ;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Nadia pisze...

Super , nie wiedziałam , że katy miała rude włosy ;]

stevie pisze...

@Nadia bo miała je, jak już wspomniałam, bardzo krótko ;). Myślę, że zrobiła się na rudo, żeby łatwiej było wrócić do blondu. Bo z czarnego na blond to fest ciężko xD

Nikola . ♥ pisze...

Hejka..masz fajnego bloga...i fajne posciki..polecam..to ja na gliterach czeekotigger

Anonimowy pisze...

Też nie wiedziałam, że Katy miała rude włosy, ale w blondzie jej najlepiej ! :D Świetny blog ; >

kolorowa02 pisze...

Fajny blog. ; )
Najładniej jest jej w czarnych. Ale to moje zdanie. ; D

Anonimowy pisze...

ładny bloog tu marlena13195

Anonimowy pisze...

W czarnym chyba najlepiej. ;]] moje konto to nailerxd. ; ))

Anonimowy pisze...

podoba mi się twój blog. ;) lubię Katy. też myślę,że w czarnym jej najlepiej :)tu paulinka231999 .

Anonimowy pisze...

Heyy. Fajny blog. Nie wiedziałam, że Katy miała blong włosy i wgl.

Anonimowy pisze...

fajnie w smerfetkowych wygląda .



ania38555

Anonimowy pisze...

ja ją uwielbiam w zielonej peruce .^^
no i też uwielbiam to ostatnie foto <3
cudowne po prostu :D

living life pisze...

Perry jest na tyle ładna, że nawet jeśli nie miałaby włosów to i tak byłaby sliczna :**

Anonimowy pisze...

Pięknie jej w każdym kolorze, tego nie da się ukryć. Ale najbardzej chyba wole ją w czarnych włosach :) @siemajus

Anonimowy pisze...

W czarnych i blond jej najlepiej :) @siemajus