piątek, 18 maja 2012

Hej Kochani!
 Co tam u Was? Ja mam bardzo dużo pozytywnej energii, bo jeszcze muszę tylko ten tydzień przemęczyć i w szkole i wybywam do Kalifornii , tzn. Pogorzelicy :D. Piccolo party hard everyday :D. W ogóle, zamówiłam sobie na allegro 2 pary okularów 'cat eyes' - czerwone i czarne. Nie mogę się doczekać jak przyjdą już <3. (oby przyszły całe i zdrowe :D).

Pytanie dla Was :
Z klipu do jakiego kawałka jest ten screen? Piszcie! 
~*~*~*~*~*~*~*~*~
 Obiecałam, że dodam, więc dodaję :D. Oto mój portret w niebieskich włosach made by Julita M. <3.
~*~*~*~*~*~*~*~*~
 Na koniec dzisiejszej notki chciałam podziękować każdemu, kto wchodzi na mojego bloga i czyta to, co tutaj piszę. Dziękuję z całego serca, bo robię to wszystko dla Was, bez Was ten blog by prawdopodobnie nie istniał, więc wielkie dzięki za każde jedno wejście, za każdy komentarz!
~*~*~*~*~*~*~*~*~
Przypominam o fanpejdżu na fejsbuku - tam znajdziecie zapowiedzi nowych notek, informacje, i w ogóle wszystko, więc klikajcie 'lubię to'! :*
~*~*~*~*~*~*~*~*~
 Do zobaczenia w kolejnej notce, kocham Was!



Brak komentarzy: