wtorek, 10 lipca 2012

Wide Awake - czyli wszystkie rozdziały Teenage Dream w jednym teledysku.

Pewnie zdecydowana większość z Was juz widziała teledysk WIDE AWAKE, ale zapewnie większość z Was nie wie, co dokładnie zobaczyła. W 'Wide Awake' Katy umieściła motywy ze wszystkich singli z Teenage Dream I TD-TCC, tj. California Gurls, Teenage Dream, E.T., Firework, The One That Got Away, Last Friday Night i Part of me. To zacznijmy :)
Teledysk zaczyna się sceną kręcenia teledysku California Gurls.
 Potem w dymie pojawia się dziewczynka ...
 .. jest to dość podobny sposób do pojawienia się Katy w 'E.T.'
 
Po pojawieniu się dziewczynki jest scena zestawienia młodej Katy w osobie tej dziewczynki i dorosłej Katy,
 
Podobnie jest w The One That Got Away, tylko że w tym teledysku jest zestawienie 27letniej Katy i Katy na emeryturze.
Potem Katy wystrzeliwuje fajerwerki ze swojej duszy (NIE, NIE Z CYCKÓW) ...
 ... tak samo jak w 'Firework'
Motywu uderzenia w twarz Russela .. tzn . niewiernego i kłamliwego zdrajcy może i w 'Part Of Me' nie ma, ale tu chodzi o to samo :)
Pod koniec teledysku widzimy małą Katy , która na rowerku odjeżdża przez dzielnicę ...
 ... która wygląda identycznie jak w 'Last Friday Night'
Na koniec Katy wychodzi na scenę w ramach California Dreams Tour i śpiewa 'Teenage Dream'
 
TEENAGE DREAM IS OVER NOW
THE END

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście c; Bardzo lubię ten teledysk ... świetny blog :D TannerBree

Anonimowy pisze...

FAJNY BANER :) madzioleek102

Anonimowy pisze...

Oglądałam teledysk , wg mnie jest fajny.
Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga.

Pozdrawiam , kliczekx3

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny blog. Świetne dodatki.

julusia02 pisze...

Oj kocham ten teledysk Katy Perry! Tylko strasznie dużo się w nim dzieje, a ja tylko skojarzyłam go na początku z Califoria Girls. :D
Super blogg! ;)

fleurss pisze...

No masz racje, ja nawet na to nie wpadłam . Kocham ta piosenkę .

Nika pisze...

extra :*

elwira pisze...

woww, nie wiedzialam :D brawo laska! ;*

elwira pisze...

wow, rzeczywiscie :D hahaa, propsy laska! :*

Mystic pisze...

siemka, też lubię ten teledysk . Jest Mega . Mystic .

Mystic pisze...

najlepsze jest to zdj. kiedy Katy daje rękę tej małej . Mystic

Normalna ?? pisze...

fajny bloog . podoba mi się .. 1 komentarz .. Zikkax3

Normalna ?? pisze...

2 KOMENTARZ .. wgl ladnie tuu ..warto zajrzeć od czasu do czasu.(:

Unknown pisze...

Uwielbiam i piosenkę, i teledysk! <3

Lovellyx33 pisze...

noto nie wiedziałam że ten teledysk był kręcony na podstawie wszystkich tych piosenek ;p