piątek, 1 marca 2013

Koty Katy


Katy jest wielką miłośniczką kotów.Widać to np.po Jej perfumach.Piosenkarka mówi w wywiadach że jest Ona do nich podobna,a już od dawna towarzyszy jej kotka Kitty Purry,ale nie jest ona jedynym kotem Katy.Ma ona także Krustiego,który ostatnio obchodził urodziny.
26 lutego Katy dodała wpis na twitterze o 3 urodzinach Jej kota Monkey (Krusty).Napisała też o tym że to 21 lat dla kota.Dodając zdjęcie prezentów jakie podarowała swojemu kociakowi.
Katy w jednym z wywiadów wypowiadała się swojej kociej obsesji i co ją z nimi łaczy. 
Fragment jednego z wywiadów : Mam obsesję na punkcie kotów. Stworzyłam sobie nawet koci wizerunek. Są takie szykowne, a na ich sympatię trzeba zasłużyć. To trochę jak ze mną, bo na moją sympatię też trzeba sobie zapracować, ale gdy ktoś przypadnie mi do gustu, to jestem świetną przyjaciółką. Jestem też bardzo niezależna, tak jak koty.
 Moje kotki są bardzo kobiece i pełne wdzięku. To jest sexy! Staram się od nich uczyć tej gracji.
Katy także w jednym z wywiadów mówiła że wracając z trasy bardziej chciała uściskać koty niż Russela.

Krusty
Kitty Purry




Brak komentarzy: