niedziela, 3 marca 2013

Związek Katy z Johnem Mayerem

Katy i John spotykają się już od dłuższego czasu,a dokładniej początku lata.
Wczoraj w sobotę razem wybrali się do schroniska,podobnie jak kiedyś Katy z Russelem adoptowali kota,którego nazwali po połączeniu ich imion Krusty,więc być może podobna sytuacja będzie też z Johnem.
Jak na razie Katy nie zdradziła imienia prawdopodobnie ich kota. 
Ale wracając do tematu,tutaj kilka informacji na temat Johna.

1.John urodził się 16 października 1977 roku i ma 35 lat.
2.Ma już 10 albumów.
3.Pracował ponad rok na stacji benzynowej i za zaoszczędzone pieniądze kupił pierwsza gitarę  Fender 
Stratocaster,gra na niej do dziś.
4.Kiedy miał 17 lat trafił do szpitala z powodu arytmi serca,John powiedział że po tym zaczął pisać teksty piosenek.                                                                                                                         
                                          
John bardzo angażuje się w ten związek.To on zaproponował wspólne mieszkanie.Mówi też 
że związek z Katy jest wyjątkowy i nigdy się tak nie czuł.Jego znajomi mówią że Katy zmieniła Johna i nie jest on już kobieciarzem.           
                                                                                                                                              
Fragment jednego z wywiadów z Johnem:
- W ogóle nie czuję, że jestem w związku dwojga znanych osób. Po raz pierwszy w życiu. Wiem, że to dziwne, ale tak właśnie czuję. To, co jest między nami, jest bardzo ludzkie, normalne. I naprawdę mi odpowiada. 
Nigdy nie spodziewałem się, że będę postrzegany jako kobieciarz o złej sławie. Nie miałem żadnego planu, po prostu działałem spontanicznie. Nie zmienia to jednak faktu, że taka reputacja mocno mnie przygnębia. Źle się z nią czuję i chce mi się płakać. 



  

Brak komentarzy: