czwartek, 1 grudnia 2011

Katy Perry na co dzień w moim życiu.

Ostatnio odkryłam, że wszystko co robię ma coś związane z Katy, ale o tym kiedy indziej. Teraz focie przedstawiające moje uzależnienie :

Dziękuję bardzo Dominice z mojej klasy za to, że przynosi mi plakaty Katy :*. Ja nie czytam kolorowych gazet, więc Dominika jest moim źródłem wycinków i plakatów. Dzięki jeszcze raz! : D

Hand-made kolaż. Pod spodem bodajże Marylin Monroe na bazarku nadmorskim za 4 zł:)

Kalendarz szkolny z EMPIK'u, prawie każda strona obklejona Katy Perry. Nie, żebym była maniaczką, czy coś... :)

Najboskiejsza* koszulka forever! <3 . Ale ktoś mi podrapał serduszko, albo o coś sie zahaczyło, bo mam ryse na tym ;c



Na koniec notki chcę pozdrowić Laurę, która dzięki mnie będzie mistrzem matmy i chemii ! <3 . Kochanie , nie przejmuj się sama-wiesz-kim, to jest idiota, jak Travie Mc Coy! : *

8 komentarzy:

lydia pisze...

Super blog ; )

Anonimowy pisze...

Świeetny bloog ; )


Kaalu

Anonimowy pisze...

Masz tu całkiem sporą kolekcję fotek ;D
zawsze chciałam mieć taką koszulkę tylko że
z napisem I ♥ Lady Gaga ;DD


Kaalu

Anonimowy pisze...

wow, Ty jesteś chyba jej fanką #1
;)


Bellix

Anonimowy pisze...

super blog, jesteś BIG fanką katy jak widać . ♥

Anonimowy pisze...

hejka :D nie bede pisac tego co inni ze blog jest super i wgl tylko po to zeby zdobyc nagrody.. napisze wiecej znakow, pomecze sie ; D kazdy wie ze gdy sie wysili zdobedzie nagrody..
twoj blog jest naprawde ciekawy. gdyby katy perry miala okazje go zobaczyc i przeczytac napewno by ci cos sprezentowała. to moja opinia.
trzymaj się ;- **
BraveLolita z gliterów

minka pisze...

super kolarze zdiecia i wogule bloog jak z marzen

Anonimowy pisze...

haha, też mam taką kolekcję :D ♥