poniedziałek, 26 grudnia 2011

Święta, święta ... i po świętach ...

Cześć Kochani!
 Co tam u Was słychac, jak minęły święta? Mam nadzieję, że Mikołaj przyniósł wam wiele wspaniałych prezentów. Ja z moich prezentów jestem zadowolona. Od wujka dostałam pieniądze, za które kupię sobie Katy Perry Unplugged (jakby ktoś chciał wiedzieć - jest to dostępne w Media markt), głośniki do mp4 i kosmetyki Essence. Dostałam jeszcze 2 stojaki na biżuterię, książkę, mp4, słodycze i kartę pamięci ;). Jakie prezenty Wy dostaliście? Niestety, u nas śniegu nie było, ale i tak było czuć tą świąteczną magię. Zaraz zjem obiadek, potem lecimy do rodziny.
Pozdrawiam Was serdecznie !

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetny blog :* dodaj jeszcze troche zdjęć Katy Perry :*

Anonimowy pisze...

Świetny blog :* dodaj jeszcze troche zdjęć Katy Perry :*