piątek, 9 grudnia 2011

Mój chomikuj - wiele ciekawych rzeczy z Katy :)

Zapraszam Was do mojego Chomika - welcometovegas , na którym będę zamieszczać różne pliki dotyczące Katy (zdjęcia, muzykę, itd.)

Uwaga! Wszystkie pliki na tej stronie (na chomikuj) zostały zamieszczone jedynie w celach promocyjnych. Pliki MOŻNA pobierać jedynie w ceļu posiadania kopii zapasowej legalnie nabytych produktów. Od momentu ściągnięcia na dysk, pliki należy usunąć ciągu w 24 godzin. Autor chomika nie ponosi żadnej Odpowiedzialności za niezgodne z Prawem Wykorzystywanie Zasobów! Ja wrzucam na chomikuj tylko po to, żeby mi nie zalegały na dysku. 


1 komentarz:

Merlyn pisze...

Genialn blog. Bardzo twórczy, mślę że bardzo lubisz katy ( ja sama też ją lubię ) żeby tworzyć o niej bloga. Jest tu super. Notki - fajne i ciekawe. ; )