niedziela, 26 sierpnia 2012

hello :D

Matko, jak ja dawno tu nie byłam już ; D. 6 dni ; O . Więc tak, mam dla Was kilka newsów :)

1. Katy rozstała się z Johnym Mayerem . 
     Ja się cieszę, Katy nie do końca.
na zdjęciu napisane : TO OFICJALNE : KATY PERRY I JOHN MAYER SIĘ ROZSTALI
Czemu wszystkie dobre rzeczy muszą się kończyć? Nowa gorąca para, Katy i John, skończyli swój związek zanim oficjalnie potwierdzili że są razem. Katy i John spotykali się przez kilka miesięcy, ale teraz ich rozstanie jest oficjalne 'Katy jest nieźle wkurzona z tego względu' mówi znajomy. 'Katy nie sprawia wrażenia, że związek z Johnem był czymś poważnym, ale teraz cierpi' kontynuuje źródło. Cóż, kończy się lato i kończą się letnie romanse. 
/źródło : stardoll : o

2. ELLE z Katy na okładce będzie można kupić w EMPIKu za 'jedyne' 79,99zł. 
     Ja chyba podziękuję : o
/ źródło : Polish KatyCats  :D 

3. Katy była z Shannon w Disneylandzie *yay* .
     kilka zdjęć :

4. Katy była niedawno na urodzinach w Santa Monica 
  kilka zdjęć: 


ZDJĘCIA DZIĘKI NIESAMOWITEJ STRONIE 'SOMETIMES WHEN I MISS YOU I PUT THOSE RECORDS ON' - klikajcie 'lubię to' , bo nie ma lepszej strony o Katy :) 





2 komentarze:

Zaula pisze...

Oo. Szkoda mi jej..

Zaula pisze...

Szkoda. Bo byli ładną parą.