niedziela, 28 kwietnia 2013

...........Już w wieku 5 lat zaczęłam uczyć się gry na fortepianie :D. (Niestety) jak miałam 5 lat nie interesowałam się Katy więc nie próbowałam uczyć się grać jej utworów. (Dopiero) gdy skończyłam 10 lat zaczęłam coś sobie podgrywać, ale tylko takie o pojedyncze nutki. No i w końcu osiągnęłam lat 11, moją pasją była muzyka (i jest), oraz Katy (i jest) :P.Zaczęłam uczyć się JEJ utworów na fortepianie, już tak na poważnie. Przeszukiwałam internet, wszelkie fora itp. Głównie uczyłam się (i uczę) z filmików, które znajdywałam się na YouTube. Koniec :DDDD

                                                                       Firework


Wide Awake


Part Of Me







Mam jeszcze nuty, ale myślę, że to wystarczy :DDD
:***** 
KatyCat forever :*******





Brak komentarzy: