sobota, 27 kwietnia 2013

I am a KatyCat.

Heya! Nie mogę być gorsza i tak jak Radek napiszę jak zostałam kotkiem Katy :D
............Pewnego dnia moja przyjaciółka puściła mi teledysk do California Gurls, na samym początku po prostu bardzo mi się podobał(ale nadal nie wiedziałam kto go śpiewa). Gdy dowiedziałam się kto, zagłębiłam się w historię tej osoby(Katy). Pokochałam ją! Zaczęłam słuchać jej utwory, oglądać teledyski i czytać biografię! Z czasem stawała się moją pasją, a teraz jest częścią mnie :D. Jestem tylko i wyłącznie KatyCat'em, ponieważ słuchając utworów innych wykonawców nie czuje tego samego. Katy jest moją odległą, co prawda, ale przyjaciółką! Czuje się tak jakbym znała ja już od wielu lat.....
KatyCat forever !!!!!!!!!!!! <3!!!!!!!!!!






Dziękuje za uwagę :P

2 komentarze:

Dreams . pisze...

Fajny masz ten blog : ) W sumie, to moja przygoda z byciem Beliebers zaczęła się podobnie : )

Dreams . pisze...

Lubię ten teledysk i piosenke z resztą też ; d Kiedyś była moją ulubioną ;p