środa, 10 kwietnia 2013

You oughta know inspiracją do Wish you the worst

Jak napisałam już wcześniej jedną z inspiracji Katy była Alanis Morissette.Podczas filmu Katy Perry Part of me w pewnym momencie pojawia się jej teledysk Alanis "You Oughta Know",postanowiłąm mu się przyjrzeć bliżej i podczas czytania tekstu tej piosenki zauważyłam że jest bardzo podobna do piosenki Katy "Wish You The Worst".Sami spójrzcie:

Alanis:
Chciałabym abyś wiedział Że jestem szczęśliwa z twojego powodu Życzę wam obydwojgu Tylko tego co najlepsze
Katy:
Widziałam wasW sklepie spożywczymOhWyglądaliście na takich szczęśliwych Dostrzegam pewien porządek -Ona jest wierną kopią Wszystkiego, co straciłeś Wszystkiego, czym nie jestem Pewnie zapomniałeś Jak się podrywa
Widać że teksty dotyczą tego samego,różni je to że Katy życzy mu jak najgorzej,a Alanis jak najlepiej.

W dodatku jeszcze kilka rzeczy są podobne:


Alanis
Ta moja starsza wersja 

Katy:
Ona jest wierną kopią
Wszystkiego, co straciłeś


Alanis:
Wydaje się być w całkowitym porządku 


Katy:
Dostrzegam pewien porządek

Jednak piosenki różnią się pod względem melodi,jednak piosenki na samym początku rozpoczynają się od rzucania pojedyńczych zdań i słów,które bardziej przypominają mowę ,a nie śpiew.W dodatku Katy jak i Alanis nie boją się przekazać przez piosenkę prawdy i emocji.Katy sama mówiła w filmie Part of me że uwielbiała w niej to że miałą w nosie co powiedzą inni i była do bólu szczera.



Brak komentarzy: