wtorek, 24 września 2013

"To ja, Ola" oraz "IHeartRadio Festival" :3

Witam wszystkich czytelników. :D
Nazywam się Ola, mam 14 lat i jestem nową współautorką tego bloga. :) Na twitterze możecie mnie znaleźć na tym koncie @toaletka
Może opowiem trochę o sobie... Jestem osobą otwartą na nowe propozycje i przyjmuję krytykę na klatę, więc śmiało możecie mówić, co nie podoba Wam się w moich postach. Zawsze będę starała się to poprawić, a dopiero zaczynam, więc wasze uwagi się przydadzą (o ile jakieś będą). :D 
Mam nadzieję, że mnie polubicie, bo nie chciałabym obniżyć poziomu tego świetnego bloga. :)
KatyCat jestem od niedawna. Zaczęło się od prezentacji z angielskiego, kiedy wstawiłam do niej piosenkę Katy. Wierzcie mi, że po 58923 przesłuchaniu jej, po prostu tak byłam zahipnotyzowana głosem naszej idolki, że zaczęłam o niej czytać, dowiadywać się różnych rzeczy, słuchać piosenek... No i zostałam jej wielką fanką. :3
Katy nie jest moją jedyną idolką. Oprócz niej kocham również: Maroon 5, 1D, Adele, Republikę, Paramore i Björk. Trochę się tego narobiło, nie? xd
 To chyba wszystko o mnie. Jeżeli macie jakieś pytania, to wiecie co robić? :D

 Przejdźmy więc do mojego PIERWSZEGO posta. :o
Chciałabym napisać o festiwalu, na którym niedawno mogliśmy zobaczyć Katy. Chodzi o iHeartRadio Festival. Odbył się 21 września. Oprócz naszej idolki mogliśmy tam ujrzeć takie gwiazdy, jak: Maroon 5 (eh szkoda, że mnie tam nie było...), Chris Brown, Elton John, 30 Second To Mars, Ke$ha, Queen, czy Justin Timberlake. Cały występ Katy możecie obejrzeć tutaj.
Może trochę zdjęć? :)

 Och Katy co się stało?! xd



Jacy zadowoleni. :D

Stylizacja naszej bogini była bardzo ciekawa, aczkolwiek spódniczka niezbyt przypadła mi do gustu. Za to od razu pokochałam jej koczki. Były przeurocze! Zabójczo jej w nich było. :3
Sądzę jednak, że na czerwonym dywanie wyglądała bardziej nieziemsko:




Przepiękna, prawda? <3 Co sądzicie o całym występie? :)

Całuję xx
Ola (możecie mówić Kazik, bo takie mam przezwisko xd)

Brak komentarzy: