środa, 25 września 2013

Poznajcie mnie - nową współautorkę Katy Perry is My drug + Katy w Berlinie.


Hej wszystkim!:)

Przedstawię się: Jestem Ewa,ale większość znajomych zwraca się do mnie po drugim imieniu- Eryka. Mam 13 lat.Od miesiąca gram na gitarze,lubię też śpiewać. Katy zaczęłam się interesować niedawno, na początku tego roku.Nigdy nie pisałam bloga,ale mam nadzieję, że to nie przeszkodzi mi w niczym i że będę podobały się wam moje notki.Jakbym coś źle zrobiła, napiszcie mi o tym w komentarzach, z pewnością muszę się jeszcze wiele nauczyć.:) Mam nadzieję,że mnie polubicie!:D

Przechodząc do pierwszej notki,moja kochana idolka była dziś w Berlinie i promowała swoje perfumy Killer Queen!:) Wyglądała pięknie,jak zawsze, jest po prostu purrfekcyjna!!!<3






Zdjęcia znalazłam w jednej z najlepszych, (chyba najlepszej!!!) galerii ze zdjęciami Katy  www.katyperry.com.br/fotos/ którą serdecznie polecam!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

ile bym dała za te perfumy ^o^ /luvmyniall +świetna galeria na gliterach, dodawaj częściej <3