sobota, 28 września 2013

Bądź jak Katy! - cz. 3

Hej to znowu ja, Kazik. :3

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moje propozycje stylizacji w stylu Katy.
Korzystałam ze strony stylistki.pl. Bardzo przydatna. Polecam. :) 
Jak wiemy styl naszej idolki jest zaskakujący, pełen energii, ale przede wszystkim ORYGINALNY. Chyba żadna gwiazda nie ubiera się tak, jak ona. Zgadzacie się ze mną? Kiedyś w jej ubiorze dominowały żywe kolory, teraz Katy już stonowała wizerunek, aczkolwiek nadal zaskakuje nas swoją kreatywnością.

Myślę, że ubrania, których użyłam do tych stylizacji nie są zbyt wyszukane i możecie je znaleźć w naszych sieciówkach. Może kiedyś wykorzystacie mój post, przy planowaniu stroju lub na zakupach. :))

Oto one:
KLIK
 
Która najbardziej Wam się podoba? Ja uwielbiam drugą. <3

Buziaki xx

Brak komentarzy: