niedziela, 5 stycznia 2014

DIY - zawieszka mini płyta :3

Nareszcie jest!
 
W końcu zebrałam się na zrobienie tego postu. :D Mam nadzieję, że pomysł się spodoba.
Miłego czytania! :3

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale siostra pozbawiła mnie dobrego aparatu. :<

MINI PŁYTA "ONE OF THE BOYS"

Jeżeli chcecie, możecie stworzyć inny mini album Katy. Do wyboru, do koloru. :)


 CZEGO POTRZEBUJEMY:
  
MINI KOPIA TYŁU OKŁADKI ALBUMU

MINI KOPIA PRZODU OKŁADKI ALBUMU

CYRKIEL (A DOKŁADNIEJ OSTRZE CYRKLA)
LINIJKA, EKIERKA LUB KĄTOMIERZ

OBRĄCZKA DO ZAWIESZENIA NASZEJ OZDOBY

PĘDZELEK



BEZBARWNY LAKIER DO PAZNOKCI

KAWAŁEK CIENKIEGO PLASTIKU

CZARNY MARKER
NOŻYCZKI

BIAŁA KARTECZKA






KROPELKA LUB OŚMIORNICZKA

MAGICZNY KLEJ  







  
TAŚMA KLEJĄCA
                   
             

'









































 



INSTRUKCJA KROK PO KROKU:

1. Drukujemy przód i tył okładki w dowolnym rozmiarze. Ja wydrukowałam kwadraty o boku 60 pikseli i troszkę przycięłam je nożyczkami

2. STARANNIE szkicujemy model o podanych wymiarach, pokazany na zdjęciu poniżej. Musimy być w tym dokładni, gdyż opakowanie może nam się nie zamknąć.


3. Przyklejamy taśmą klejącą plastik do karteczki ze szkicem, aby nie przesuwał nam się podczas odrysowywania


4. Ostrzem cyrkla, przy pomocy linijki "odrysowujemy" wszystkie boki szkicu


5. Wycinamy model okładki






6. Markerem zamalowujemy trzy środkowe prostokąty i dwa przyległe do nich kwadraty (jak na obrazku)


7. W celu utrwalenia koloru markera, lakierem do paznokci malujemy czarną warstwę (UWAGA: Dopiero przy sklejaniu pudełka zorientowałam się, że nie pomalowałam markerem tych wcześniej wspominanych, przylegających kwadracików. Dlatego na niektórych zdjęciach są jeszcze przezroczyste.)


8. Przy pomocy linijki zaginamy wszystkie kontury, oprócz dwóch, zaznaczonych na obrazku.


 9. Malujemy kopie okładek płyty lakierem i zostawiamy do wyschnięcia


10. Smarujemy magicznym klejem wnętrze pudełka płyty i przyklejamy do niego, mocno dociskając, wyschnięte okładki (UWAGA: Pamiętajcie w którą stronę otwieramy płyty. Moim kolejnym błędem, który widać na zdjęciu jest właśnie przyklejenie okładek w nieodpowiednią stronę. Na szczęście szybko się zorientowałam i to poprawiłam)



11. Teraz, ostrzem cyrkla robimy dwie dziury, pokazane na obrazku, aby przełożyć obrączkę



12. Przekładamy obrączkę

  
13. Ostatnim krokiem jest posmarowanie ostrożnie kropelką trapezów i złączenie wszystkich części



 TADAAM! CZYŻ NIE SŁODKIE? :3

Komentujcie, pytajcie, wstawiajcie zdjęcia swoich projektów. Ozdoba może posłużyć Wam, jako biżuteria, przywieszka do kluczy, itp. Planuję stworzyć kolekcję wszystkich albumów Katy. Mam nadzieję, że mój wysiłek nie pójdzie na marne i chociaż troszkę Was natchnęłam. :)

Ola :D 

1 komentarz:

wikix33x pisze...

Świetne ! A może zrobisz na ten temat filmik ? :))