piątek, 17 stycznia 2014

Moja simowa Katy

Pewnie wielu z was, posiadaczy gry The Sims 3 Zostań Gwiazdą podobnie jak ja stworzyło kiedyś simową wersje naszej idolki. W tej notce chciałabym pokazać wam 
moją Katy, stworzyłam ją sama i mam nadzieję, że przynajmniej 
trochę przypomina oryginał. :)


Jak na razie moja simka ma za sobą 2 trasy koncertowe 
"Hello Katy Tour"1 i "California Dreams Tour"2. :D

Na jej włosach dotychczas pojawiło się 5 kolorów : blond, czerń, fiolet, 
róż, czerń z pasemkami jak w teledysku do "Firework". :)
Kilka porównań:
Strój sceniczny Katy z trasy "California Dreams Tour" znajdziecie 
w The Sims 3 Słodkie Niespodzianki Katy Perry. To w nim 
rozpoczynała każdy występ piosenką Teenage Dream.


Tutaj strój Katy wzorowałam na stroju z występu 
na Video Music Awards 2013.

Jak Wam się podoba? :)

1 komentarz:

Radek pisze...

Ale ja nie mam takiej sukienki a mam TS3 Słodkie Niespodzianki :(