wtorek, 8 kwietnia 2014

O 'Roar' słów kilka.

Roar stał się najpopularniejszym teledyskiem Katy na youtube! 
Z racji tego, dzisiaj dokładnie rozpracujemy tą piosenkę :D

ROAR (Katy Perry) a BRAVE (Sara Bareiles)
Pewnie większość z Was zauważyła, że te piosenki brzmią niemal dokładnie tak samo. Katy nawet tweetnęła klip do Brave przed premierą Roar. Wszystkie media plotkarskie piszą jakto Sara musi nienawidzić Katy za to, że Roar odniosło większy sukces niż Brave, a Sara skomentowała to: Nie mogę zaprzeczyć, że one (piosenki) nie brzmią podobnie. Znam Katy już bardzo długo i jesteśmy przyjaciółkami. Ostatecznie to wszystko było bardzo dobre dla mojej piosenki, więc dziękuję Ci, Katy, za to! 

WYSTĘPY Z 'ROAR'
Roar był pierwszym singlem promującym najnowszą płytę Katy - PRISM, więc Katy szalała z tą piosenką na wielu galach i innych ważnych eventach, poniżej pokażę Wam tylko niektóre. Ciężko jest mi powiedzieć, który jest mój ulubiony, ale gdybym musiała, to zdecydowałabym się na ten z australijskiego X-Factora.

Występ na gali VMA:

Występ z australijskiego X-Factora:

Występ w Sydney Opera House:

Występ na festiwalu iHeart Radio:

Występ na Jingle Bell Ball:

Występ w liceum w Lakewood, które wygrało konkurs:

 KATYCATS O 'ROAR'
Chcesz się poczuć mega wyjątkowo? Posłuchaj Roar! - Wojtek
'Roar' jest po prostu świetne - Wiktoria
Najlepsze, bo od najlepszej wokalistki - Martyna
W Roar Katy bardzo dobitnie pokazuje, ze życie usłane porażkami może zamienić się w bajkę, jeśli tylko uwierzysz w siebie - Ann
'Roar' mówi o jej życiu i walce, w której się nie poddała. - Dominika
Slyszac ta piosenke mam ciarki na plecach, jest niesamowita. - Monika
Ta piosenka motywuje i rozgrzewa. - Ania
Kojarzy mi się z Piratami z Karaibów. - Wojtek
LYRIC VIDEO
Lyric video trafiło na youtube niecały miesiąc przed premierą klipu. Tekst piosenki jest przedstawiony w formie smsowej rozmowy Katy z jej przyjaciółmi (m.in. Shannon, Mią, Markusem i Johnnym)

TELEDYSK
Teledysk do Roar stał się, jak już wspomniałam, najpopularniejszym teledyskiem Katy w serwisie youtube, z wynikiem 442,9 miliona wyświetleń, detronizując Firework, które wyświetleń ma 435,3 miliona. 
Akcja klipu rozgrywa się w dżungli, gdzie rozbił się samolot Katy i jej chłopaka. Tygrys zabiera chłopaka (wszyscy wiemy, jak biedaczek skończył) i Katy musi przetrwać. Zostaje królową dżungli.

Katy dodała też kulisy kręcenia klipu, zobaczcie sami:

TŁUMACZENIE
(źródło : tekstowo.pl)
Zwykle gryzłam się w język i wstrzymywałam oddech
Nie miałam odwagi, by namieszać i zrobić bałagan
Więc siedziałam cicho, grzecznie przytakując
Chyba zapomniałam o tym, iż miałam wybór
Pozwoliłam ci pchnąć mnie za granicę swojej wytrzymałości
Nic nie znaczyłam, więc na wszystko dałam się nabrać

Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Już otrzepałam się z kurzu
Słyszysz mój głos, słyszysz ten dźwięk
Jak grzmot, zamierzam wstrząsnąć ziemią
Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Szykuj się, bo mam dość
Widzę to wszystko, teraz to widzę

Mam oko tygrysa, wojownika, tańczę poprzez ogień,
Bo jestem mistrzynią, i usłyszysz mój ryk
Głośniejszy, głośniejszy od lwiego,
Bo jestem mistrzynią, i usłyszysz mój ryk

Teraz unoszę się jak motyl
Żądląc jak pszczoła, zasłużyłam na uznanie
Przeszłam od zera do mojego własnego bohatera

Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Już otrzepałam się z kurzu
Słyszysz mój głos, słyszysz ten dźwięk
Jak grzmot, zamierzam wstrząsnąć ziemią
Gnębiłeś mnie, ale się podniosłam
Szykuj się, bo mam dość
Widzę to wszystko, teraz to widzę

Mam oko tygrysa, wojownika, tańczę poprzez ogień,
Bo jestem mistrzynią, i usłyszysz mój ryk
Głośniejszy, głośniejszy od lwiego,
Bo jestem mistrzynią, i usłyszysz mój ryk
Usłyszysz mój ryk
Ryk, ryk, ryk


COVERY 
Roar doczekało się tysięcy coverów. Nie wiem co tu dopisać jeszcze, więc zapraszam do słuchania i oglądania :D

Selena Gomez:

Cimorelli:

Andrew Garcia, Andy Lange, Chester See, Josh Golden:

Miranda Sings:

Alex G:

Tyler Ward:

Savannah Outen:

Glee:
Który cover podoba Wam się najbardziej? Piszcie w komentarzach!
Obczajcie też notkę ze zdjęciami na facebookowe tła, gdzie znajdziecie kilka z ROAR :) *
Miłego dnia!♥

1 komentarz:

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się cover z glee :P