wtorek, 5 listopada 2013

Wywiad z KatyCat - SAMMY

FOR THE ENGLISH VERSION CLICK HERE ->

Hejka ♥
Dzisiaj mam już dla Was wcześniej zapowiadany wywiad z Sammy!
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Trochę się namęczyłam nad tłumaczeniem, ponieważ Sammy ma niesamowitą pozytywną energię, a chciałam tą energię przetłumaczyć na polski, a niektórych rzeczy po prostu się nie da :p. Zaraz dam Wam link do angielskiej wersji :)
KPIMD : Powiedz nam na początek coś o sobie.
Sammy: Dzisiaj mam 16 lat, ale jutro już 17, TO JEST SZALONE. Kocham Katheryn Elizabeth Hudson i ogólnie rzecz biorąc, mam obsesję na punkcie każdego sławnego piosenkarza/piosenkarki/aktora/aktorki/kogokolwiek na tym świecie. Mam brązowe włosy i , hehe, ludzie mówią że jestem zabawna, nie wiem dlaczego, ale jestem zwariowana i bardzo towarzyska, i to chyba tyle o mnie :D TERAZ O KATY!

KPIMD : Jak długo jesteś KatyCat?
Sammy: Od wieków, już z 5-6 lat. Jestem wielkim fanem, ale na boku także jaram się innymi ludźmi. ONA JEST TAK FANTASTYCZNA, UGH, TAK QEWT*
KPIMD : Która piosenka Katy jest Twoją ulubioną i dlaczego?
Sammy: Moją ulubioną piosenką Katy jest prawdopodobnie Not Like the Movies albo Who Am I Living For, aczkolwiek na PRISM moimi ulubionymi są Spiritual i Ghost. Ogólnie, jej nowa płyta jest tak cholernie dobra.
KPIMD : Czy kiedykolwiek widziałaś Katy na żywo?
Sammy : Nie, niestety nie, bo ogólnie po raz pierwszy pozwolono iść mi na koncert rok temu, a Katy w zeszłym roku nie miała trasy w Australii :C
KPIMD: Uważasz, że Roar to dobry wybór na pierwszy singiel z nowej płyty?
Sammy: Zdecydowanie! Myślę, że jest on bardzo w stylu Katy, a piosenka jest bardzo dobra. Pokazuje, jak ona jest silna, a ja jestem z niej tak dumna. Samo myślenie o tym sprawia, że się mega wzruszam. W teledysku jest bardzo gorąca i jestem trochę zazdrosna o tą małpkę, bo ona tam się z nią bawi a nie ze mną :C. Roar definitywnie zawładnął listami przebojów i jest o wiele lepsze od Applause (a jestem też Little Monster)
KPIMD : Który teledysk Katy najbardziej Ci się podoba?
Sammy: Hmmm... chyba Hot n cold, bo jest tam tak słodka, ale omg teledysk do Simple jest moim ulubionym. Roar jest przesłodki, ja nie mogę.
KPIMD: Jak zostałaś KatyCat?
Sammy: Więc, po prostu usłyszałam Ur So Gay i naprawdę to polubiłam, a potem I kissed a Girl zostało wydane i BAAAAAAM Katy feels.**
KPIMD : Chciałabyś mieć tatuaż związany z Katy?
Sammy: No jasne! Prawdopodobnie coś, co wiąże się ze mną, być może kawałek tekstu 'Spiritual' albo być może coś totalnie zabawnego i szalonego - może jej biust? :D 
KPIMD : Twoja ulubiona stylówa Katy?
Sammy: Szczerze, wszystkie jej outfity są tak gorące (tutaj w znaczeniu świetnie, niesamowite - dop. red.), że chciałabym je z niej zerwać :D. Ostatnio, jak była w Australii, miała na sobie taką jakby pelerynkę ubraną, pod nią biały krótki top i tą super uroczą spódniczkę, która miała takie złote łańuszki i ten zarypisty wzór i wyglądała w tym taaak dobrze :D. Definitywnie ubrałabym to, gdybym miała kasę na to/gdybym była tak gorąca jak ona. Ale kocham wszystkie jej outfity, a zwałaszcza ten, co ma na sobie w Roar.
KPIMD : Co myślisz o związku Katy i Johna?
Sammy : Oni są megasłodcy. Pare lat temu uwielbiałam Johna, myślę, że są naprawdę uroczy <3. MOI ULUBIENI :D. Szczerze, to mam nadzieję, że im wyjdzie ten związek <33. Ja po prostu chcę, żeby ona była szczęśliwa :D 

*qewt (z katycatskiego) - cute - uroczy :)
**Katy feels - uczucia do Katy, tylko KatyCats zrozumieją :D

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba, że nie ograniczacie się jedynie do polskich fanów Katy. Bardzo ciekawa alternatywa w porównaniu do strony KPPL, która dla mnie i moich nieco młodszych znajomych jest zbyt oficjalna, a przez to nudna :D

Anonimowy pisze...

Fajna ta Sammy, taki normalny, szalony jak Katy KatyCat ! Chętnie bym ją poznał :)

Anonimowy pisze...

katycats! macie twittery ? jakby co to podaje wam moj @innersparklee
:))