środa, 6 listopada 2013

Twitter packi + niespodzianka! :)

Witam KatyCats! :3

Bardzo Was przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale ostatnio kompletnie nie umiałam się pozbierać i nie potrafiłam znaleźć czasu dla bloga. :/

W dzisiejszym poście mam dla Was dwa małe packi na twitter'a, gdyż jest na nie teraz zapotrzebowanie. Na koniec postu mam świetną (tak myślę, że świetną) niespodziankę. :)

ZESTAW 1






ZESTAW 2



 Jeżeli nie znajdziecie czegoś dla siebie, nie martwcie się, jeszcze nie raz dodam posty tego typu. Zajrzyjcie też w archiwum bloga (po prawej stronie), gdyż ostatnio wstawiłam 3 packi razem z bannerami. :D

A TERAZ NIESPODZIANKA





Co powiecie na DIY* specjalnie dla KatyCats?! :o
Jeżeli Wam się spodoba mój pomysł, skomentujcie proszę ten wpis, to dowiem się, czy w ogóle coś wymyślać. Myślę, że przygotuję coś łatwego na początek, a jeżeli będzie to "miało wzięcie", to pomyślę nad następnymi. :D

Zastanówcie się i napiszcie mi w komentarzach co o tym myślicie + czy wolelibyście zdjęcia, czy film (dłuższy czas oczekiwania!). 

See you soon! <3
Ola

* DIY - skrót od "Do It Yourself", czyli z angielskiego "zrób to sam", jeżeli nadal niektórzy nie wiedzą o co chodzi, kieruję Was na youtube. :)

3 komentarze:

stevie pisze...

Dajesz Ola te diajłaje! ♥ :D

Unknown pisze...

Postaram się to zrobić. Ojacie ale wyzwanie :o

Anonimowy pisze...

Yeah. Chcemy je!