sobota, 21 grudnia 2013

DARK HORSE trzecim singlem!

Dark horse zostanie trzecim oficjalnym singlem Katy z PRISM.

Odsłuchaj tej piosenki tu:

Czym właściwie jest 'Dark horse'?
Dark horse (ciemny koń) to osoba, która nie jest znana, o której niewiele wiemy, która nie jest faworytem w danej dziedzinie, ale niespodziewanie wygrywa, odnosi sukces.

Juicy J
Juicy J, a tak właściwie Jordan Michael Houston. Katy zaprosiła go do tego utworu. Znamy go m.in. z featuringów, min. 'Black and yellow (G-mix)' czy '23' jak również z jego własnych numerów, jak 'Bounce it' i 'Know better'


O czym mówi 'Dark horse'?

I knew you were gonna come to me. And here you are, but you'd better choose carefully. ‘Cause I'm capable of anything and everything. 
Wiedziałam, że do mnie przyjdziesz. Oto jesteś, ale lepiej wybieraj ostrożnie, bo ja jestem zdolna do czegokolwiek i do wszystkiego.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Make me your Aphrodite. Make me your one and only. But don’t make me your enemy.
Zrób ze mnie swoją Afrodytę. Uczyń mnie swoją jedną jedyną. Ale nie rób ze mnie twojego wroga.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

So you wanna play with magic? Boy, you should know what you're fallin' for. Baby do you dare to do this? 'Cause I’m coming at ya like a dark horse.
Więc, chcesz igrać z ogniem? Chłopcze, powinieneś wiedzieć, dla kogo tracisz głowę. Kochanie, czy masz odwagę, aby to zrobić? Ponieważ ja nadchodzę jak Ciemny koń.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

You may fall in love when you meet her. If you get the chance you'd better keep her. She swears by it but if you break her heart, she turn as cold as a freezer.
Możesz się zakochać, kiedy ją poznasz. Jeśli dostaniesz szansę, lepiej ją zatrzymaj. Ona przysięgała, ale jeśli złamiesz jej serce, ona stanie się zimna jak zamrażarka

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Her love is like a drug. I was tryna hit it and quit it. But lil' mama's so dope I messed around and got addicted.
Jej miłość jest jak narkotyk. Próbowałem rzucić to i to zakończyć. Ale ona jest taka niesamowita. Namieszałem trochę i się uzależniłem.

Występ na żywo
Katy i Juicy J zaprezentowali ten utwór podczas festiwalu iHeart Radio.
Zdjęcia z występu:




Wystąpili także na Hollywood Bowl
Kilka zdjęć: 





Fanart
KatyCats zrobiły wiele niesamowitych projektów okładki 'Dark horse'. Poniżej prezentujemy nasze ulubione.









Co Wy sądzicie o Dark horse? Uważacie, że to dobry pomysł na 3 singiel, czy raczej nie? Napiszcie nam w komentarzu!

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jejku, uwielbiam:(
+ jaka piękna
@sapphirecher

Anonimowy pisze...

Uwielbiam tą piosenkę!
ŚLICZNE SĄ TE PRECE, BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ :)
@siemaJus x

Anonimowy pisze...

Kocham tą piosenkę!
Cudowne są te prace, bardzo mi się podobają, KatyCats mają wielki talent :)
@siemaJus x

Anonimowy pisze...

Uwielbiam duet Katy i Juicy J! Ta piosenka jest świetna!
@siemajus x

Radek pisze...

Bardzo się cieszę że to własnie 3 singiel :3 To jedna z moich ulubionych piosenek z PRISMu :) @KatyCat1Lovatic

Radek pisze...

Piosenka świetna, jedna z moich ulubionych z PRISMu. Tak się cieszę że została 3 singlem :3 @KatyCat1Lovatic