piątek, 13 grudnia 2013

#WywiadyZKatyCats


#WywiadyZKatyCats
ROBYN

KPIMD : Powiedz nam coś o sobie.
Robyn: Lubię próbować wszystkiego, we wszystko się mieszać, ale tak naprawdę nigdy nie doprowadzam czegoś do skutku, nigdy nie mam z tego zysku.

KPIMD: Jak długo jesteś KatyCat?
Robyn: Od końca 2009r

KPIMD: Jak często słyszysz, że wyglądasz jak Katy?
Robyn: Co najmniej 3 razy w tygodniu (i za każdym razem, jak patrzę w lustro, hehe :D)

Robyn dodaje też covery piosenek Katy na swojego youtuba, m.in. Part of me i I kissed a Girl.


KPIMD: Widziałaś kiedyś Katy na żywo?
Robyn: Widziałam ją tylko dwa razy, jako że policja powiedziała mi, że nie mogę opuszczać państwa haggisu (Szkocji)...

KPIMD: Jak myślisz, która piosenka będzie następnym singlem? 
Robyn: 'Double Rainbow', ponieważ o tej piosence było bardzo głośno przed wydaniem albumu (i ponieważ wciąż wierzę, że jest to pewnego rodzaju aluzja...)


KPIMD: Który teledysk jest twoim ulubionym?
Robyn: 'Simple' ponieważ jest prosty... (simple znaczy po polsku prosty)

KPIMD: Jak zostałaś KatyCat?
Robyn: Zostałam KatyCat po tym, jak krewny na przyjęciu powiedział mi, że wyglądam jak Katy. Potem weszłam na konto Katy na MySpace i wyczytałam, że (wtedy) uwiebiała jeździć na rolkach i łyżwach. To sprawiło, że poczułam, że mamy coś wspólnego. 

KPIMD: Czy masz jakiś tatuaż związany z Katy?
Robyn: Mam na kostce tatuaż miętówki, tak samo jak Katy :D. Sama go zrobiłam. Jest trochę brzydki. Ale uwielbiam go.
Tatuaż Katy :)


KPIMD: Który strój Katy jest twoim ulubionym?
Robyn: Moim ulubionym strojem Katy jest gorset Hello Kitty i czarna skórzana spódnica, które ubrała kiedyś na sesję zdjęciową. To było tak zuchwałe i bajkowe!

KPIMD: Co sądzisz o związku Katy i Johna?
Robyn: Ich związek jest naprawdę niesamowity! Uwielbiam widzieć ją tak szczęśliwą i zakochaną, ale głównie lubię to jak ona dokucza o tym :)

Kitty Purry, Robyn i Katy podczas CDT


Subskrybujcie kanał Robyn tu : klik
Follownijcie nas na twitterku tu : klik
Lajknijcie nas na fejsiku tu : klik
Follownijcie Robyn na twitterku (i napiszcie, że Poland pozdrawia wery macz) tu : klik

Brak komentarzy: