sobota, 28 grudnia 2013

Moje ulubione sesje zdjeciowe Katy

Przeglądałam ostatnio trochę sesji zdjęciowych Katy i na dzisiejszą notkę 
wybrałam 3 moje ulubione z nich od 2006 do 2008 roku. :)

(jeśli chcecie powiększyć dane zdjęcie wystarczy w nie kliknąć)

Pierwszą z nich jest wykonana w 2006 roku sesja, której autorem jest Evan Lane.
 Kojarzy mi się z nieopublikowaną piosenką Katy "The Driveway".



Jako następna jest sesja wykonana w 2008 roku przez Todd'a Selby.
Bardzo podoba mi się w niej sceneria. Katy jest tu taka w stylu One of the Boys. :)


Trzecią jest sesja również wykonana w 2008 roku dla magazynu "Blender".
Najbardziej z niej lubię zdjęcia na wrotkach i z muchomorem.^^
Kojarzą mi sie z latem i wakacjami



 A Wam, które zdjęcia podobają się najbardziej?
Źródłem wszystkich zdjęć jest strona www.katyperry.com.br. :)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
+ Po świętach moja kolekcja rzeczy z Katy
powiększyła się o perfum Killer Queen! :)
Trzeba przyznać, że zapach jest prześliczny, nie za
mocny i nie za lekki, w sam raz.
Pachnie bardzo ładnie i słodko. :)

Brak komentarzy: