niedziela, 8 grudnia 2013

Katy i John Mayer

Cześć wszystkim!:) Dziś chciałabym napisać trochę o związku Katy Perry i Johna Mayera.Kim jest John? Nie będę go już przedstawiała bo wcześniej zrobiła to już Marta.Notkę o nim znajdziecie tu - http://katyperryismydrug.blogspot.com/2013/09/john-mayer.html.

Katy i John zaczęli się spotykać w czerwcu 2012 roku.Ich związek od początku budził wiele kontrowersji.Sugerowano, że Katy związała się z Johnem, aby zemścić się na Russelu oraz że dla Johna to kolejny przygodny związek.



Wiele osób źle życzyło parze,a jednak para cały czas była widywana razem.Prawdopodobnie pod wpływem Katy John zmienił nawet fryzurę:D





Para spędziła razem święta Bożego narodzenia w 2012 roku.



Niestety,3 miesiące potem czyli w marcu 2013 Katy i John musieli się pokłócić,gdyż się rozstali.Zdjęcie poniżej to jedno z ostatnich przed ich rozstaniem.



Katy udzieliła w kwietniu wywiadu magazynowi Vogue,w którym powiedziała:'Byłam szaleńczo w nim zakochana. Wciąż jestem w nim szaleńczo zakochana. Wszystko, co mogę powiedzieć o tej relacji, to że on ma piękny umysł. Piękny umysł, torturowaną dusza. Muszę się dowiedzieć, dlaczego przyciągam facetów po przejściach'.



W magazynie Elle Katy powiedziała natomiast:"To on się ode mnie odsunął. To było przykre, zależało mi na nim, ale zdałam sobie wtedy sprawę, że mogę stracić osobę którą kochałam".



Na szczęście para w lipcu się pogodziła i od tamtego czasu są nierozłączni:D



Katy wielokrotnie wypowiadała się o Johnie i mówiła o nim dużo dobrych rzeczy, na przykład: John jest geniuszem, dosłownie. Dowodem są jego piosenki. Mówię mu cały czas: "Kochanie, po twojej śmierci będziemy musieli oddać twój mózg naukowcom, bo wszyscy chcielibyśmy zrozumieć, skąd biorą się te niesamowite pomysły". 

Brak komentarzy: