niedziela, 29 grudnia 2013

Najlepsze covery w wykonaniu Katy

Hej kochani!:) W tej notce chciałabym przedstawić Wam moje ulubione covery,które wykonała Katy.


Pierwszym z nich jest utwór "I Now Live" Crystal Lewis.

Oryginał:

Wersja Katy:

Katy śpiewała ten utwór, kiedy miała około 13-14-15 lat. Piosenka mówi o tym,że 'Jedyny powód, dla którego żyjemy, to zstąpienie Chrystusa'. Osobiście bardzo mi się podoba to przesłanie,bo jestem osobą wierzącą:)


Kolejny cover (a raczej covery),które mi się podobają wykonała Katy podczas MTV Europe Music Awards w 2009 roku. Były to piosenki: "I Gotta Feeling","When Love Takes Over","Use Somebody","Halo" i "Poker Face". Są to jedne z moich ulubionych utworów,a w wykonaniu Katy brzmią jeszcze lepiej niż w oryginale!^^


MTV EMA 2009 - Katy's Club from Ziga Zibert on Vimeo.

Moim ulubionym coverem w wykonaniu Katy jest jednak "Hey Jude". Zawsze wzruszam się,jak słyszę tą piosenkę,bo przypomina mi się płacząca Katy z filmu "Katy Perry Part Of Me":'(


A jakie są Wasze ulubione covery w wykonaniu Katy? Piszcie w komentarzach:D :*

Brak komentarzy: